Το καλάθι είναι άδειο
Pin It

Δικαίωμα επιστροφής και αντικατάστασης παρέχεται στις ακόλουθες περιπτώσεις

  • Τα εμπορεύματα δεν ανταποκρίνονται στην περιγραφή της παραγγελίας.
  • Τα εμπορεύματα είναι ελαττωματικά (σπασμένα, λερωμένα, σχισμένα).  

Στις παραπάνω περιπτώσεις γίνεται αντικατάσταση των εμπορευμάτων με ευθύνη δική μας και το κόστος βαραίνει το κατάστημα. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η άμεση ενημέρωση μας (εντός 3 ημερών από την παραλαβή).   

Σε περίπτωση που δεν υπάρχουν άμεσα διαθέσιμα εμπορεύματα για αντικατάσταση, υπάρχει η δυνατότητα για επιλογή άλλου είδους ή επιστροφή χρημάτων στον πελάτη.  

Τα επιστρεφόμενα εμπορεύματα θα πρέπει να είναι στην κατάσταση που παραδόθηκαν (συσκευασία, καρτελάκια κλπ).

*Η επιχείρηση δεν φέρει ευθύνη για τυχόν καταστροφές κατά την μεταφορά. Τυχόν ευθύνες αφορούν την μεταφορική εταιρία.  


 

Δικαίωμα αλλαγής υπάρχει σε περίπτωση λάθους επιλογή μεγέθους. Σε αυτή την περίπτωση το κόστος της αποστολής βαραίνει τον πελάτη. 

 


Η διαδικασία που ακολουθείται είναι η εξής. 

  1. Παραλαβή και έλεγχος των εμπορευμάτων εκ μέρους του πελάτη.
  2. Σε περίπτωση προβλήματος, άμεση επικοινωνία και αναφορά του προβλήματος.
  3. Αποστολή μέσω email στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.yakinthi.gr φωτογραφιών που φαίνεται το ελάττωμα.
  4. Έγκριση αντικατάστασης
  5. Ο πελάτης καλεί την συνεργαζόμενη εταιρία courier για την επιστροφή των εμπορευμάτων.
  6. Παραλαβή και έλεγχος των προβληματικών εμπορευμάτων   
  7. Αποστολή των νέων εμπορευμάτων